fbpx

'המקפצה' – הינה תכנית מנהיגות לסטודנטים וסטודנטיות ירושלמים.

לסטודנטים.ות מוענקת הזדמנות להתמקצע כמלגאים בתפקידים מגוונים ומבוקשים במהלך שנת הלימודים שלהם, כגון: מדיה ושיווק, הפקת אירועים חברתיים, ריכוז תאי סטודנטים, ניהול תכניות לימוד ועוד, בארגונים השותפים שלנו, ביניהם: משיב הרוח, ישיבה מזרחית, סטודיו משלך, נאמני תורה ועבודה, מכון הדר, בית מדרש עברי, נטור וכמובן גם אצלנו ברשות הרבים.

סיום מחזור ג', תשפ"ד

מטרת התכנית

להכשיר דור צעיר בירושלים להשתלבות מקצועית בשדה היהדות הישראלית תוך הענקת כלים של יזמות, מנהיגות, הכרות עם השדה החברתי, מיתוג עצמי ומפגש עם דמויות משמעותיות מהשטח.כמו כן, הסטודנטים.ות זוכים למעטפת של ליווי מקצועי שתכשיר אותם לשוק העבודה ותיתן להם ניסיון אמיתי בשוק התעסוקה עוד בזמן לימודיהם.לסטודנטים.ות תוענק מלגה מטעם קרן המלגות העירונית בשותפות עיריית ירושלים, הקרן לירושלים, מפעל הפיס והארגונים השותפים שלנו שיקלטו את המלגאים והמלגאיות.

לסטודנטים.ות תוענק מלגה על סך 10,000 ש”ח מטעם קרן המלגות העירונית בשותפות עיריית ירושלים, הקרן לירושלים, מפעל הפיס והארגונים השותפים שלנו שיקלטו את המלגאים והמלגאיות. המלגה תינתן בתמורה ל140 שעות עשייה.

תהליך הגשה
1
בחרו את תחום 
העניין שלכם
2
קראו על הארגונים השונים המציעים תקן בתחום זה
3
שלחו קורות חיים במייל המצורף
4
קבעו ראיון להיכרות עם הארגון ובחינת התאמה למלגה
5
קבלה לתכנית ותחילת פעילות!
תקנים זמינים להגשת מועמדות
רשימה מתעדכנת ( ניתן להגיש מועמדות למספר מלגות במקביל )

בינוי קהילה והפקת אירועים

רשות הרבים: 
רכז.ת פרויקט שבת שכונה

המלגאי.ת תהיה אחראית על קיום אירועי 'שבת שכונה' יחד עם המשפחות הצעירות בקרית יובל. הפעילות תתקיים אחת לשבועיים בשבת. 

בנוסף המלגאי.ת יעבוד בשיתוף עם צוות שבת שכונה ויוביל פרויקטים נוספים העולים מן השטח.

דרישות התפקיד: נדרשת זמינות בשכונת קרית יובל בשבתות, יכולות עבודה בצוות ושיתוף פעולה וכח הנעה.

יש להגיש
קו"ח למייל: projects@jfjro.org

קהילות שרות פיוט:
מנהל.ת הפקה באירועים

עזרה בתכנון וניהול הפקת אירועי פיוט לרבות נוכחות באירוע.

יש להגיש
קו"ח למייל: 
ofer1973@gmail.com

מכון הדר:
רכזי.ות פרויקטים במכון הדר פיתוח יוזמות לעשייה חברתית בשיתוף קהילת הדר, עבודה בצוות ההפקה של אירועי קהילה סביב מעגל השנה, תמיכה בעבודת מכון הדר. 

דרישות התפקיד: סדר וארגון, יכולת לעבודה עצמאית, כישורים בין אישיים גבוהים. זמינות בשעות הערב-יתרון.

יש להגיש
קו"ח למייל: israel@hadar.org

אלול:
הפקה ותפעול אירועים
סיוע בהפקת אירועים וימי עיון- עבודה מול ספקים, הצעות מחיר, תכנון וביצוע, נוכחות באירוע ועזרה בתפעול השוטף, סגירה וארגון בסיום. שעות משתנות לפי תאריכי האירועים השונים- חלקם בשעות אחה"צ/ערב

יש להגיש
קו"ח למייל: 
shir@elul.org.il

שיווק ומדיה

בית המדרש לרבנים על שם שכטר :
איש/ת מדיה
אחראי/ת על הגברת הנוכחות של בית המדרש, תכניו, תוכניותיו ותורתו, ברשתות החברתיות. הגברת האינטראקציה של קהל היעד עם בית המדרש באמצעות רשתות חברתיות. שעות גמישות, ליווי צמוד של צוות בית המדרש.

יש להגיש
קו"ח למייל: 
rabschool@schechter.org.il

משיב הרוח 
ארגון יוטיוב וארכיון
תפקיד המלגאי.ת- המשך ארגון ערוץ היוטיוב של משיב הרוח וארגון ארכיון משיב הרוח (כולל עריכות קטנות)
נדרשת הכרות עם יוטיוב וידע בעריכת וידיאו.

יש להגיש
קו"ח למייל: 
mashiv1@gmail.com

חופות – מבית השגחה פרטית:

כותב.ת תוכן במחלקת השיווק
יש לך חוש למילים? השתמש.י בהן כדי לחולל שינוי בשדה היהדות בישראל. אנחנו מחפשים מלגאי.ת שמעוניינ.ת לעשות את צעדיה הראשונים בתחום השיווק במגזר השלישי ולהצטרף למחלקת השיווק שלנו בכתיבת תוכן. מעניין אותך? שלחי לנו קורות חיים, 2-3 דוגמאות כתיבה וגם כמה מילים עלייך כדי שנוכל להכיר. ארגון חופות הוא מערך רבני פרטי שמסייע לכל זוג יהודי להתחתן כהלכה מחוץ לרבנות הראשית לישראל.  שווה לקרוא עלינו יותר באתר שלנו וברשתות החברתיות.

יש להגיש
קו"ח למייל: 
racheli@chuppot.org.il

בת קול נשים גאות דתיות

ריכוז וניהול תכנים –  תחזוק האתר של בת קול, מציאת מתנדבות מהארגון לכתיבה,  העלאה בזמן אמת את כל מה שקורה בארגון לאתר. תפקיד חשוב ומעניין למי שאוהב/ת להתעסק עם תוכן

יש להגיש
קו"ח למייל: 
tehila@bat-kol.org

ריכוז תחום

רשות הרבים
ע. הפקה בגלריה 'רשותה'.

המלגאי.ת תעבוד בצמוד לאוצרת הגלריה. אחראית על תחום מדיה, שיווק והפצה. שותפות בהקמת התערוכות ובאירועי גלריה (פתיחת תערוכות, ערבי שיח ועוד). 

דרישות התפקיד: הבנה בתחום הרשתות החברתיות, ידע ביישומי מחשב (office)גמישות בזמנים (עומס לקראת פתיחת תערוכות חדשות, אירועים וכו'). הכרות עם עולמות האומנות- יתרון.

יש להגיש קו"ח למייל: 
projects@jfjro.org

אלול:
אדמניסטרציה וארגון

עזרה בניהול המשרד, הזנת חשבוניות, הוצאת מיילים, טלפונים וניוזלטרים, עבודה רוחבית בארגון מול מנהלי הפרוייקטים השונים. יום קבוע בשבוע, 4-5 שעות כל פעם בשעות הבוקר.

יש להגיש קו"ח למייל: 
shir@elul.org.il

סטודיו משלך
אחראית גלריה

פתיחת גלריה בימי שישי בוקר וחמישי אחה"צ, שליחת עדכונים לעיתונות, ועדכון רשימות התפוצה של הגלריה אחת לשבועיים. המלגאית תעבוד בצמידות למנהלת האמנותית והאוצרת בעבודתה כעוזרת אוצרת בגלריה

יש להגיש קו"ח למייל: 
studioofherown@gmail.com

הלל ירושלים:
רכז.ת תוכנית "חבורות שבת"

ניהול תוכנית "חבורות שבת" במעונות האוניברסיטה העברית: בנייה והנחיית תוכן, שיווק וגיוס, ניהול תקציב, ניהול לוגיסטי. במסגרת התוכנית יש להפיק ארוחות שבת חגיגיות עבור סטודנטים ישראליים ותלמידי ביה"ס הבינלאומי, לצד גיוס וניהול של פעילי הלל המארחים בביתם.

דרישות התפקיד: יחסי אנוש ברמה מצוינת, דיבור אנגלית ברמה טובה, יכולות סדר, ארגון והנחיית תוכן, והזדהות עם ערכי הארגון (הלל ישראל).

יש להגיש קו"ח למייל: 
tairh@hillelisrael.org

משיב הרוח
עוזרת הפקה ומכירות

עזרה בהפקת אירועי העמותה ומכירת ספרים וגיליונות באירועים

יש להגיש קו"ח למייל: 
mashiv1@gmail.com

תא שמע – Ta Shma
מנהל.ת תוכן – Création de contenu digital

Le.la stagiaire sera responsable de la correction, l'édition et la mise en ligne des contenus de Ta Shma, sous worpress. Travail à distance, sur deux mois. En plus: participation à la communication écrite de Ta Shma

Compétences demandées: Maitrise parfaite du français à l'écrit et à l'oral. Précision, amour des mots, sens de l'initiative et du marketing à l'écrit. Capacité à travailler en équipe

Cv:  info@tashma.org.il

רשות הרבים
רכז.ת קשרי ממשל עם העירייה:

התפקיד כולל יצירת קשרים חיוניים, תיאום פעילויות, והבטחת יישום מדיניות ומיזמים עירוניים באופן שיתמוך בחזון ובערכים של רשות הרבים. עדיפות ללומד.ת תואר בתחומים רלוונטיים (מדעי המדינה, מנהל ציבורי, משפטים או תחומים דומים).

דרישות התפקיד: יכולת גבוהה בעבודת צוות, תקשורת בין-אישית מצוינת וכישורי הצגה.

יש להגיש קו"ח למייל: 
projects@jfjro.org

סטודיו משלך
תכנית הסדנאות בסטודיו

העברת סדנאות אמנות לילדים בימי קהילה ובסדנאות אומנות במהלך השנה, בניית מערך החוגים יחד עם אחראית הסדנאות, וצילום אירועים בסטודיו. עדיפות לסטודנטיות מבצלאל

יש להגיש קו"ח למייל: 
studioofherown@gmail.com

כל הנשמה
רכזת תכנית KEEP – תכנית לימודי אנגלית לילדי השכונה בגילאי יסודי

זמינות למפגש פיזי עם הילדים בימי חמישי (16:00-17:00), בחודשי קיץ אין מפגשים, ידיעת אנגלית ברמת שפת אם או גבוהה מאוד.

יש להגיש קו"ח למייל: 
anna@kkh.org.il

הלל ירושלים:
רכז.ת תוכנית "והדרת"

 

ניהול תוכנית "והדרת" ברחבי ירושלים: תיאום מול מלונות מפונים, ניהול קבוצת מתנדבים, שיווק וגיוס, בנייה והנחיית מפגשי תוכן, ניהול תקציב.  במסגרת התוכנית יש לעבוד בצמוד לרכזת הקשישים המפונים במלונות בעיר ולנהל התנדבות שבועית של סטודנטים.

דרישות התפקיד: חיבור לערכי המשימה, יכולות ניהול והנעת אנשים, כישורים בינאישיים, יכולות סדר, ארגון והנחייה, והזדהות עם ערכי הארגון (הלל ישראל).

יש להגיש קו"ח למייל: 
tairh@hillelisrael.org

כולנא – ישיבה מזרחית
מארח/ת – לוגיסטיקה ותפעול אירועים ומפגשים

הכנה, ארגון וסידור לקראת מפגשים ואירועים, תפעול שוטף, קבלת א.נשים ורישום, הובלת קשרי קהילה, עבודה עם רכז/ת וראש ישיבה מזרחית 

יש להגיש קו"ח למייל: 
Education@kulna.org.il

תא שמע
רכז.ת בית מדרש

המלגאי.ת תהיה אחראית על בית המדרש הקהילתי פעם בשבוע בערב. בנוסף, היא תעזור בהפקת אירועים תרבותיים לארוך השנה ותתמוך בעבודת העמותה, על פי הצורך.דרישות התפקיד: סדר וארגון, יכולת לעבודה עצמאית, כישורים בין אישיים גבוהים. צרפתית או יכולת להגיע לקהל דובר צרפתית יתרון.

יש להגיש קו"ח למייל: 
info@tashma.org.il

ערבות – נשים מחברות מסורת

רכזת תפעולית עם ראש גדול

ניהול אדמניסטרטיבי ולוגיסטי שוטף של תוכנית בית המדרש, ארגון אירועים, ניהול תקציב והכנת דוחות.

בית מדרש "ערבות – נשים מחברות מסורת" מחפש רכז/ת תפעולית עם ראש גדול. 

התפקיד כולל ניהול אדמניסטרטיבי ולוגיסטי שוטף של תוכנית בית המדרש, ארגון אירועים, ניהול תקציב והכנת דוחות. אנו מציעות הזדמנות לצבור ניסיון מקצועי מגוון, ליווי צמוד וסביבת עבודה תומכת. אם את בעלת מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אוהבת לעבוד עם אנשים ולקחת חלק בפעילות קהילתית, מאורגנת, אחראית ובעלת יכולת למידה עצמאית.

יש להגיש
קו"ח למייל: 
arevot2016@gmail.com

הלל ירושלים: 
מנהל.ת דיגיטל ושיווק

ניהול ערוצי הדיגיטל של הלל ירושלים: בנייה והפקת תכנים, עבודה מול גורמים רבים- צוות ופעילי הלל, נוכחות באירועי שיא, ניהול רשתות חברתיות ואתר. במסגרת התפקיד נדרש לתרגם את מגוון העשייה של הלל ירושלים לעמודי הרשתות החברתיות ולאתר, ולהעצים את הנוכחות הדיגיטלית של המרכז.

דרישות: היכרות עם רשתות חברתיות, כישורים בינאישיים, עצמאות, יכולות ניסוח, הבנה ויזואלית וצילומית, יצירתיות, הזדהות עם ערכי הארגון (הלל ישראל). יתרון: ידע בסיסי בקאנבה ועריכת סרטונים.

יש להגיש קו"ח למייל: 
tairh@hillelisrael.org

הלל ירושלים:
רכז.ת תוכנית "גברת עם סלים"

ניהול תוכנית "גברת עם סלים" בשוק מחנה יהודה: בנייה והנחיית תוכן, שיווק וגיוס, ניהול קבוצת מתנדבים, ניהול תקציב, ניהול לוגיסטי. "גברת עם סלים" היא תוכנית התנדבות עם קשישים שמתקיימת בירושלים מזה כ-15 שנים. במסגרתה, מסייעים הסטודנטים בימי חמישי לקשישים בשוק בסחיבת הסלים תמורת עצה לחיים, מלווים קשיש.ה בקשר אישי, ועוברים סדרת מפגשי תוכן בנושא זיכרון השואה וערכי הלל.

דרישות התפקיד: חיבור לערכי המשימה, יכולות ניהול והנעת אנשים, כישורים בינאישיים, יכולות בנייה והנחיית תוכן לקבוצה, שיווק וגיוס, יכולות סדר וארגון, והזדהות עם ערכי הארגון (הלל ישראל).

יש להגיש קו"ח למייל: 
tairh@hillelisrael.org

סיום מחזור א' תשפ"ג

רעות חמיאל,
מנהלת פרויקטים ומובילת תכנית 'המקפצה': "זכות עבורי לרכז את תכנית המלגות של רשות הרבים. התכנית הזו היא מתנה לכל הנוגעים בדבר. הסטודנטיות והסטודנטים מקבלים ניסיון תעסוקתי משמעותי בארגונים וליווי לאורך הדרך. והארגונים זוכים בכח צעיר ומלא רוח לחיזוק הארגון. ואנחנו זוכות ללוות אותן.ם בתהליך המרגש הזה."

ליצירת קשר ופרטים נוספים : projects@jfjro.org

בוגרי התכנית משתפים