fbpx
בְּרוּכָה אַתְּ בָּעִיר וּבְרוּכָה אַתְּ בַּשָּׂדֶה בְּרוּכָה אַתְּ בְּבֹאֵךְ וּבְרוּכָה אַתְּ בְּצֵאתֵךְ (על פי דברים כ"ח 3, 6)
 
אחרי שש שנים משותפות כפורום מיסדנו את הקשר והפכנו לעמותה רשומה! הזדמנויות רבות עומדות לפתחנו בעיר וכדי לממש אותן הקמנו את הבת המשותפת, אשר הוריה רבים וטובים.
לראשונה, ארגוני הפורום שהפכו לחברי העמותה בחרו שבעה חברי וחברות ועד מנהל, נבחרו שלומית רביצקי טור-פז ליו"ר (אלול), חלי טביבי ברקת (הלל ירושלים), עינת לוי (התנועה הירושלמית), פרופ' מיכל מושקט ברקן (היברו יוניון קולג'), אריאל לוינסון (הישיבה החילונית), רגב בן דוד (עין פרת) ואילה שני (תמורה יהדות ישראלית). אמונה מלווה אותנו כי חברי וחברות הוועד כמו גם כל המנהלים והמנהלות של שלושים הארגונים, ימשיכו לבנות שותפות שתשנה את ירושלים לעיר מתונה ופתוחה יותר. כן ירבו!
ועוד מילה… הורות זה עסק מסובך. בשלב מסוים צריכים לתת לילדה לגדול ולהתמסד, ללכת על רגליה שלה לבית הספר של החיים.

השבוע נתנו לילדה בת ה-5 שלנו, רשות הרבים, שהיתה במשך 5 שנים פורום ארגונים לא ממוסד, שנשען על אירוח חם של הוריו – לגדול! יום הולדת שמח לבת ולהורים!
אנו מאחלים לרשות הרבים ולעצמנו שכל ההורים המסורים שהולכים איתה יד ביד, יעזרו לה לצמוח, לפרוח ולהגיע להשגים, ושהמשפחה הנפלאה שלנו תדע לשמור גם במבנה החדש על אינטימיות, גמישות, חברות ושותפות כמו בימים הראשונים. זו הקטנה גדולה תהיה!