fbpx

הבחירות הקרובות הן קריטיות לעתידה ולצביונה של ירושלים.

עזרו לנו לשמור על ירושלים פלורליסטית ומאוזנת. מטרתנו להוציא את הציבור הכללי מאדישותו, לעודד הצבעה בכול שכונות העיר, ולהביא למועצת עיר מאוזנת והוגנת אשר תשקף נכונה את מגוון ציבוריה וקהילותיה של ירושלים.

בעזרתכם נבטיח את הרכב מועצת העיר

חשוב מאד מי יעמוד בראש העיר, אך חשוב לא פחות מכך הוא הרכבה של מועצת העיר. תהא זהותו של ראש העיר הבא אשר תהא, מועצת העיר היא המפתח לניהול הוגן של ירושלים, והרכב מועצה מאוזן אשר ישקף נכונה את מגוון ציבוריה וקהילותיה הינו קריטי לניהולה הראוי והשפוי, ולשמירת אופייה וצביונה הפלורליסטי של העיר.

מועצה מאוזנת ומייצגת תאפשר לכל קהילה לחיות את חייה בדרכה ללא פגיעה בקהילות האחרות. ולהיפך..

הרכבה של מועצת העיר הוא המפתח לנושאים רבים וחשובים כ"כ ולצביונה של העיר..!! חיזוקם ועצמאותם של המינהלים קהילתיים, תיקצוב מוסדות התרבות, אירועי משפחות צעירות בשבתות, מקומם של ארגוני ההתחדשות היהודית בעיר, טיפוח יוזמות קהילתיות נפלאות כגון פאב המפלצת, פעילות מתחם התחנה.. חיי הלילה בשוק ועוד.. ולכך, חיוני כ"כ להבטיח את הרכבה הנכון.

את זה ניתן להשיג רק אמצעות הגדלה משמעותית של אחוז ההשתתפות של הציבור הכללי / פלורליסטי בבחירות. בבחירות העירוניות הקודמות, כמחצית מתושבי שכונות הציבור הציוני הכללי – דתיים, חילוניים ומסורתיים, וויתרו על זכותם וחובתם להשפיע על עתיד העיר והשכונות. אין מצב שנוכל להרשות זאת לעצמנו הפעם!

איך התמיכה שלך תשפיע על עתיד ירושלים?

יוזמות רבות של ארגונים ופעילי חברה אזרחית כבר מתארגנות בשטח במטרה להתמודד עם אתגר הנעת הציבור הכללי והגדלת אחוז ההשתתפות בבחירות. יוזמות המביאות לידי ביטוי תודעת אחריות של החברה האזרחית הירושלמית לעתידה של העיר, והמבקשות להתמודד עם האתגר באופן מותאם לקהלים שונים ומכיוונים שונים.

קואליציית ירו-שלם ופורום רשות הרבים חברו יחד כדי לסייע ולתמוך ביוזמות השונות.

חברים/ות, ירושלים על הפרק, וצביונה הפלורליסטי בנפשנו בתקציב שיגויס נתמוך ביוזמות השונות כגון: אפליקציה להנעת בוחרים, שילוט חוצות, מגוון פעילויות בשכונות, אירועים ומיזמי הנעה שונים ביום הבחירות ועוד, שיבטיחו השתתפות משמעותית יותר של הציבור הכללי.