fbpx

"זה עניין של מודעות, ואל תתנו לי לוותר אני רוצה לחיות בכל הכוח, תמיד אפשר לחיות יותר דברים גדולים, דברים קטנים, שנמצאים כאן מסביבי כל זמן שהנשמה בקרבי מודה אני…"

להקת טנדו משיקה שיר שכולו הכרת תודה, כחלק ממיזם עשרת ימי תודה של בית מדרש ישראלי – עין פרת, העניקו לעצמכם שלוש דקות והגבירו את הרמקולים כאן 

עשרת ימי תודה מבקשים לשזור את עשרת הימים שבין יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ליום העצמאות, סביב הכרת תודה. כשם שאנחנו מציינות ומציינים את 'עשרת ימי תשובה', שהם ימי חשבון נפש בין אדם לעצמו, לזולתו ולאלוהיו, כך אנחנו מבקשים לציין את עשרת ימי תודה – ימים שיעסקו ביחסים שבין הישראלים לישראל, ימים שבהן נשוחח על אודות המושג תודה והמשמעות הכפולה שלו – הכרת הטוב והשתאות על הפלא, על שזכינו לכונן מדינה, ומודעות למורכבויות ולאתגרים, לכל מה שדורש תיקון.
עשרת ימי תודה היא יוזמה של בוגרות ובוגרי 'בית מדרש ישראלי – עין פרת', בית מדרש שבו צעירות וצעירים מכל גווני החברה לומדים ביחד ומבקשים לעצב מחדש את הישראליות. בתכניות השונות במדרשה, כמו גם בקהילת הבוגרות והבוגרים הענפה שלה, לומדים את היצירות הגדולות של התרבות היהודית, הציונית והמערבית, וחולמים ביחד על ישראליות חדשה.

מילים ובימוי: שני לחמיש לחן ועיבוד: יהלה לחמיש ביצוע להקת טנדו: יהלה לחמיש, שני לחמיש, הלל בלוך, ברק ארבל שחקנים: עמית אולמן ודניאל זכאי הקלטות אולפן, מיקס, צילום, עריכה: עמית בן עטר.